BUJ

Bieži uzdotie jautājumi

Cik bieži jūs atjaunojat krājumus?

Mēs atjaunojam vairākas reizes nedēļā.

Es neatradu preces, ko meklēju. Kad tās būs pieejamas?

Preces, kuras vēlaties, var pienākt ar nākamo krājumu atjaunošanu. Mēs iesakām ievietot e-pastu produkta lapā, un jūs saņemsiet paziņojumu, tiklīdz tās būs pieejamas.

Vai es varu izsekot savu pasūtījumu?

Jā. Pasūtījuma statusu varat skatīt šeit.

Kas man jādara, ja trūkst dažu pasūtīto preču?

Ja saņemtās preces neatbilst jūsu pasūtījumam, lūdzu, nosūtiet mums e-pastu uz adresi ups@candypop.lv vai zvaniet pa tālruni +371 63 399 864 (no pirmdienas līdz piektdienai, no pulksten 9:00 līdz 17:00).

Cik ilgi notiek piegāde?

Parasti preces tiek piegādātas 1 līdz 7 darba dienu laikā. Karantīnas laikā sūtījumu piegāde var aizkavēties (pasta noslodzes dēļ).

Vai varu maskāt skaidrā naudā saņemot pasūtījumu?

Šādas iespējas nav. Pasūtījumam ir jābūt apmaksātam elektroniski vai ar bankas pārskaitījumu.

Pasūtot preci, ievadīju nepareizus piegādes datus / kontaktinformāciju, ar ko sazināties?

Lūdzu, nosūtiet mums e-pastu uz adresi ups@candypop.lv vai zvaniet pa tālruni +371 63 399 864 (no pirmdienas līdz piektdienai, no pulksten 9:00 līdz 17:00).

Vai vienam pirkumam ir iespējams izmantot 2 dāvanu kuponus vai atlaižu kodus?

Nē. Tikai viens dāvanu kupons vai viens atlaižu kods ir derīgs vienam pirkumam.

Vai ir iespējams apmaksāt pasūtījumu vienai personai, taču to piegādāt citai?

Jā! Pie piegādes datiem ir svarīgi ievadīt tās personas kontaktinformāciju, kurai tiek adresēts sūtījums.