Biežāk uzdotie jautājumi
Kategorija
Biežāk uzdotie jautājumi
- Jau veiktam pasūtījumam nav iespējams pievienot papildus preces.
- Ja neesat saņēmis savu sūtījumu pēc norādītā piegādes laika, lūdzu, rakstiet mums uz [email protected] vai zvaniet mums pa tālruni +371 63 399 864 (no pirmdienas līdz piektdienai no 09:00 līdz 21:00).
- Ja veicāt pasūtījumu, bet nesaņēmāt apstiprinājuma e-pastu, lūdzu, sazinieties ar [email protected], izmantojot savā pasūtījumā norādīto e-pasta adresi, vai zvaniet mums pa tālruni +371 63 399 864 (no pirmdienas līdz piektdienai no 09:00 līdz 21:00)
- Ja saņemtais sūtījums neatbilst jūsu pasūtījumam, lūdzu, sazinieties ar mums pa e-pastu [email protected] vai pa tālruni +371 633 99864 (no pirmdienas līdz piektdienai no 09:00 līdz 21:00).
- Ja saņēmāt bojātu sūtījumu vai tā daļu, lūdzu rakstiet uz [email protected] vai zvaniet mums pa tālruni ++371 633 99864 (no pirmdienas līdz piektdienai no 09:00 līdz 21:00). Noteikti atsūtiet mums bojātā sūtījuma un produktu fotoattēlu.
- Ja Jūs neapmierina piegādāto preču kvalitāte, piemēram, pārtikas produkti un dzērieni ar īsu derīguma termiņu, tai skaitā tie, kas jāuzglabā ledusskapī atbilstoši ražotāja noteiktajai temperatūrai, Jums jāsazinās ar mums ne vēlāk kā 72 stundu laikā no preču piegādes brīža. Sazinoties ar mums par sliktu preces kvalitāti, nepieciešams nodrošināt saņemtās preces foto.
- Pasūtījuma informācijā atzīmējiet izvēles rūtiņu, kas norāda, ka iepērkaties kā uzņēmums. Ievadiet sava uzņēmuma informāciju un rēķins tiks automātiski ģenerēts jūsu kontā. Jūs varēsiet to izdrukāt jebkurā laikā.