Biežāk uzdotie jautājumi
Kategorija
Bieži uzdotie jautājumi
- Pasūtījumus nevar grozīt vai atcelt tiklīdz tie ir apmaksāti, jo mēs nekavējoties sākam to sagatavošanu. Ja pasūtījums vēl nav izsūtīts, sazinies ar mums pēc iespējas ātrāk, izmantojot 💬 Dzīvo tērzētavu (augšējā labajā stūrī) vai raksti mums e-pasta ziņojumu uz [email protected], un mēs palīdzēsim, ja vēl varēsim. Ja paciņa jau tika izsūtīta, tu varēsi to atgriezt pēc saņemšanas.
- Pārbaudi izsekošanas informāciju savā e-pasta ziņojumā. Ja paciņa nav atzīmēta kā piegādāta 3 darba dienu laikā pēc nosūtīšanas, sazinies ar mums, izmantojot 💬 Dzīvo tērzētavu (augšējā labajā stūrī).
- Tiklīdz mēs saņemsim tavu pasūtījumu, mēs nosūtīsim pasūtījuma apstiprinājuma e-pastu. Ja tu to neredzi, pārbaudi savas reklāmas vai surogātpasta mapes. Ja e-pastu joprojām neesat atradis, sazinieties ar mums 💬 Live čatā (ekrāna labajā pusē, apakšā).
- Ja saņemtā sūtījuma saturs neatbilst Jūsu pasūtījumam, sazinieties ar mums 💬 Live chat (labajā pusē, apakšā).
- Mums ir žēl, ka tā gadījās! Sazinies ar mums, izmantojot 💬 Dzīvo tērzētavu (augšējā labajā stūrī) vai sūtot mums e-pasta ziņojumu 2 darba dienu laikā no produktu saņemšanas brīža un pievieno bojāta produkta fotogrāfiju – mēs atrisināsim problēmu pēc iespējas ātrāk.
- Ja Jūs neapmierina piegādāto preču kvalitāte, piemēram, pārtikas produkti un dzērieni ar īsu derīguma termiņu, tai skaitā tie, kas jāuzglabā ledusskapī atbilstoši ražotāja noteiktajai temperatūrai, Jums jāsazinās ar mums ne vēlāk kā 72 stundu laikā no preču piegādes brīža. Sazinoties ar mums par sliktu preces kvalitāti, nepieciešams nodrošināt saņemtās preces foto.
- Pasūtījuma informācijā atzīmējiet izvēles rūtiņu, kas norāda, ka iepērkaties kā uzņēmums. Ievadiet sava uzņēmuma informāciju un rēķins tiks automātiski ģenerēts jūsu kontā. Jūs varēsiet to izdrukāt jebkurā laikā.