Produktu bojājumi un nepilnīgi sūtījumi
Produktu bojājumi un nepilnīgi sūtījumi
- Ja saņemtā sūtījuma saturs neatbilst Jūsu pasūtījumam, sazinieties ar mums 💬 Live chat (labajā pusē, apakšā).
- Mums ir žēl, ka tā gadījās! Sazinies ar mums, izmantojot 💬 Dzīvo tērzētavu (augšējā labajā stūrī) vai sūtot mums e-pasta ziņojumu 2 darba dienu laikā no produktu saņemšanas brīža un pievieno bojāta produkta fotogrāfiju – mēs atrisināsim problēmu pēc iespējas ātrāk.
- Ja Jūs neapmierina piegādāto preču kvalitāte, piemēram, pārtikas produkti un dzērieni ar īsu derīguma termiņu, tai skaitā tie, kas jāuzglabā ledusskapī atbilstoši ražotāja noteiktajai temperatūrai, Jums jāsazinās ar mums ne vēlāk kā 72 stundu laikā no preču piegādes brīža. Sazinoties ar mums par sliktu preces kvalitāti, nepieciešams nodrošināt saņemtās preces foto.