Preču piegāde un atgriešana
Preču piegāde un atgriešana
- Pārbaudi izsekošanas informāciju savā e-pasta ziņojumā. Ja paciņa nav atzīmēta kā piegādāta 3 darba dienu laikā pēc nosūtīšanas, sazinies ar mums, izmantojot 💬 Dzīvo tērzētavu (augšējā labajā stūrī).
- Pasūtījumi tiek piegādāti 1–3 darba dienu laikā pēc nosūtīšanas. Pasūtījumi parasti tiek nosūtīti tajā pašā vai nākamajā darba dienā pēc apmaksas. Piegāde notiek tikai darba dienās.
- Pasūtījumiem virs €35 BEZMAKSAS piegāde uz Omniva, Itella, Venipak un Unisend pakomātiem.Pasūtījumiem līdz €35 tiek piemērota papildu piegādes maksa – no €1,69 līdz €4,59.Vairāk informācijas varat atrast ŠEIT
- Tiklīdz tavs pasūtījums ir izsūtīts, tu saņemsi e-pasta ziņojumu ar izsekošanas numuru un saiti. Ja tu neredzi e-pasta ziņojumu, pārbaudi savas reklāmas un surogātpasta mapes.
- Ja paciņa ir atgriezta, jo netika izņemta vai tika norādīta nepareiza kontaktinformācija, mēs sazināsimies ar tevi pa e-pastu. Lai nosūtītu to atkārtoti, sazinies ar mums, izmantojot 💬 Dzīvo tērzētavu (augšējā labajā stūrī), un tev būs jāapmaksā atkārtotas nosūtīšanas izmaksas.
- Jā, tu vari atgriezt produktus 14 kalendāro dienu laikā no to saņemšanas brīža, ja tie nav bojāti un saglabāti to oriģinālajā iepakojumā. Pārtikas produktus nevar atgriezt (saskaņā ar Lietuvas likumu).
- 1. Sazinies ar mums, izmantojot 💬 Dzīvo tērzētavu (augšējais labais stūris) vai zvani mums pa tālruni +371 63 399 864 – mēs apstiprināsim, vai produktu var atgriezt.2. Pēc apstiprinājuma saņemšanas, aizpildi veidlapu: Omniva atgriešana.