Biežāk uzdotie jautājumi
Biežāk uzdotie jautājumi
- Minimālā pasūtījuma groza vērtība ir 15€.Vairāk informācijas atradīsiet ŠEIT.
- Pasūtījumus nevar grozīt vai atcelt tiklīdz tie ir apmaksāti, jo mēs nekavējoties sākam to sagatavošanu. Ja pasūtījums vēl nav izsūtīts, sazinies ar mums pēc iespējas ātrāk, izmantojot 💬 Dzīvo tērzētavu (augšējā labajā stūrī) vai raksti mums e-pasta ziņojumu uz [email protected], un mēs palīdzēsim, ja vēl varēsim. Ja paciņa jau tika izsūtīta, tu varēsi to atgriezt pēc saņemšanas.
- Pārbaudi izsekošanas informāciju savā e-pasta ziņojumā. Ja paciņa nav atzīmēta kā piegādāta 3 darba dienu laikā pēc nosūtīšanas, sazinies ar mums, izmantojot 💬 Dzīvo tērzētavu (augšējā labajā stūrī).
- Ja esi nepareizi ievadījis savus datus, sazinies ar mums 💬 Live čatā, nospiežot ekrāna labajā apakšējā stūrī.
- Tiklīdz mēs saņemsim tavu pasūtījumu, mēs nosūtīsim pasūtījuma apstiprinājuma e-pastu. Ja tu to neredzi, pārbaudi savas reklāmas vai surogātpasta mapes. Ja e-pastu joprojām neesat atradis, sazinieties ar mums 💬 Live čatā (ekrāna labajā pusē, apakšā).
- Lai pabeigtu pasūtījumu, tā vērtībai ir jābūt vismaz €15. Lūdzu, pārliecinieties, ka jūsu pasūtījuma kopsumma nav mazāka par šo. Tāpat pārliecinieties, vai esat pareizi aizpildījis visu pasūtījuma informāciju, un pārbaudiet, vai nav neaizpildīti lauki.
- Ja saņemtā sūtījuma saturs neatbilst Jūsu pasūtījumam, sazinieties ar mums 💬 Live chat (labajā pusē, apakšā).